۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۲

اخبار نمایشگاه قرآن/

نشست تخصصی کاتبان قرآن کریم برگزار می شود

نشست تخصصی کاتبان قرآن کریم برگزار می شود

مرکز طبع و نشر قرآن کریم پنجشنبه 10 مرداد، میزبان برگزاری نشست تخصصی کاتبان قرآن کریم در بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست تخصصی کاتبان قرآن کریم، پنجشنبه 10 مرداد با حضور 100 استاد و خوشنویس کتابت قرآن کریم از ساعت 18 الی 20 برپا می شود.

نشست تخصصصی کاتبان قرآن کریم در دو بخش قبل و بعد از افطار برگزار می شود و در بخش قبل از افطار کاتبان یکی از سوره های قرآن را کتابت می کنند و درباره موضوعات جدید قرآنی بایکدیگر به بحث و تبادل نظر می نشینند.

در بخش پایان نشست 40 استاد کاتب نسخ نویس حضور دارد 40 کاتب ثلث نویس و 40 کاتب حدیث نویس تجلیل می شوند.

نشست تخصصی کاتبان قرآن کریم پنجشنبه 10 مرداد ساعت 18 الی 23:30در بخش دارالکتابه قرآن کریم برگزار می شود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 14 تیرماه تا13 مرداد به مدت یک ماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران همه روزه از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 24 و روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 24 پذیرای بازدیدکنندگان است.

کد خبر 2096963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عباس سیادهنی ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
      0 0
      با سلام و درود به روح پرفتوح امام امت و تمامی خوشنویسان مرحوم کشور عزیزمان ایران. بهتر می شد که نگارش کتاب مقدسمان قرآن در تمامی شهرهای ایران بالاخص تاکستان هر ساله برگزار می شد و علاقه مندان زیادی هم می توانستند در این همایش و جشنواره ها شرکت نمایند. با تشکر از استادان گرامیمم : استاد سلامت منش - استاد عباس رحمانی و استاد سید حیدر موسوی