بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از وجود مه غلیظ و کندی تردد خودروها در گردنه های این استان خبر داد.

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: تداوم بارش باران و وجود مه غلیظ درگردنه های امین الله در محور بجنورد - آزاد شهر و اسدلی در محور بجنورد - اسفراین موجب کندی تردد خودروها در این محورها شده است.

وی از رانندگانی که در این مسیرها تردد می کنند خواست تا با توجه به لغزنده بودن تمامی راههای اصلی و فرعی و تداوم بارش باران، با رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله، با احتیاط رانندگی و به توصیه های پلیس توجه کنند.

مدیر راهداری استان خراسان شمالی با اشاره به استقرار اکیپ های راهداری در طرح زمستانی افزود: این اکیپ به منظور کمک به رانندگانی که در محورهای این استان تردد می کنند در تمامی راهدارخانه ها و جاده های استان مستقر و فعال هستند.

وی تصریح کرد: رانندگان قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی 141 یا تلفن 05832261000 با مرکز مدیریت راه های استان تماس و از آخرین وضعیت مسیر تردد خود مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان شمالی بارش باران هم اکنون در تمامی شهرستانهای این استان ادامه دارد.