بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: بزرگترین مجموعه آبی خراسان شمالی در شیروان که از سال ۸۸ آغاز شده تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

حسن شکوری نسب در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: برای تکمیل استخرآبی شهدای امدادگر هلال احمر شیروان مبلغ پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی هلال احمر استان اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: با تخصیص این میزان اعتبار، تعمیر موتور خانه، دستگاه هواساز، دستگاه اوزن ساز و رفع نواقص فنی این استخر به منظور بهره برداری کامل از آن انجام خواهد شد.

شکوری نسب با اشاره به ضرورت استفاده شهروندان شیروانی از این استخر گفت: هر چند در گذشته این استخر بدون آنکه آماده بهره برداری باشد، افتتاح شد اما تلاش می کنیم تا با اعتبارات پیش بینی شده این طرح را هرچه سریعتر به بهره برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده و تخصیص اعتبار لازم، انتظار می رود این طرح به طور کامل و بدون نقص تا پایان امسال به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساخت استخر شهدای امدادگرهلال احمر شیروان از سال ۸۸ در زمینی به مساحت سه هزار و ۱۰۰ متر مربع و زیربنای دو هزار و ۳۰۰ متر مربع به عنوان بزرگترین مجموعه آبی استان آغاز شده است.