۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۸:۰۸

۲ پايگاه امداد جاده ای در خراسان شمالی افتتاح می شود

۲ پايگاه امداد جاده ای در خراسان شمالی افتتاح می شود

بجنورد- مديرعامل جمعيت هلال احمر خراسان شمالی از بهره برداری دو پايگاه امداد جاده ای در استان طی هفته هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن شكوری نسب در دیدار با امام جمعه بجنورد با اشاره به بهره برداری از دو پایگاه امداد و نجات جاده ای خراسان شمالی در طول هفته هلال احمر، افزود: هم اكنون ۱۲ پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای در سطح استان فعالیت دارند كه با بهره برداری از این دو پایگاه، شمار پایگاه های امداد و نجات جاده ای خراسان شمالی به ۱۴ پایگاه افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: در حوزه امداد و نجات عمده فعالیت های جمعیت هلال احمر استان در قالب طرح اجرا شده و پایگاه های موقت امداد و نجات نیز به صورت طرح مستقر می شوند.

شكوری نسب همچنین با اشاره به ساماندهی ۱۲ تیم درمان اضطراری جمعیت هلال احمر خراسان شمالی طی سال گذشته اظهار داشت: تیم های درمان اضطراری به دو مانور منطقه ای كه در بیرجند و سبزوار برگزار شد، اعزام شدند.

به گفته وی امسال تیم های درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان به سومین مانور منطقه ای كه در استان گلستان برگزار می شود اعزام خواهند شد.

شكوری نسب هدف از اعزام این تیم ها به مانورهای منطقه ای را شناسایی و اصلاح نقایص عنوان كرد و افزود: خوشبختانه جمعیت هلال احمر استان در حوزه بهداشت و درمان طی سال گذشته توفقیات خوبی داشته و امسال نیز تلاش می رود این روند مثبت سرعت بیشتری گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در خاتمه گفت: این جمعیت در حوزه بهداشت و درمان عمومی و سایر فعالیت ها به دنبال ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بوده و در این راستا نیز با تمام دستگاه های مسئول و متولی همکاری و همدلی لازم را خواهد داشت.

کد خبر 2577635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha