بجنورد- معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه فجر امسال فضای اداری و آموزشی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان گرمه به بهره برداری می رسد.

علی اکبر طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تأکید بر لزوم تکمیل زیرساخت های فرهنگی و هنری شهرستان گرمه، احداث مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان را یکی از این اقدامات دانست و اظهار کرد: اعتبارات مناسبی برای این مجتمع فرهنگی و هنری منظور شده و به این ترتیب فضای اداری و آموزشی آن در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: برای ساخت این مجتمع تاکنون افزون بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده و برای سال جاری نیز پنج میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مجتمع مزبور تخصیص یافته است.

طهماسبی افزود: در مجموع برای تکمیل و به بهره برداری تمام بخش های مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان گرمه حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دیگر مورد نیاز است.  

وی با اشاره به این که این مجتمع در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: فضای اداری و آموزشی مجتمع فرهنگی وهنری گرمه با زیربنای هزار و ۵۰۰ مترمربع و  بخش آمفی تئاتر آن با ۷۰۰ متر مربع زیربنا در حال ساخت بوده و بر اساس برنامه قرار است بخش اداری آموزشی آن در بهمن ماه امسال افتتاح شود.

به گفته معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی وهنری شهرستان گرمه نیز در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تا سال آینده به بهره برداری می رسد.