۶ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶

همزمان با دهه فجر/

مجتمع فرهنگی و هنری گرمه به بهره برداری می رسد

مجتمع فرهنگی و هنری گرمه به بهره برداری می رسد

بجنورد- معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه فجر امسال فضای اداری و آموزشی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان گرمه به بهره برداری می رسد.

علی اکبر طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تأکید بر لزوم تکمیل زیرساخت های فرهنگی و هنری شهرستان گرمه، احداث مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان را یکی از این اقدامات دانست و اظهار کرد: اعتبارات مناسبی برای این مجتمع فرهنگی و هنری منظور شده و به این ترتیب فضای اداری و آموزشی آن در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: برای ساخت این مجتمع تاکنون افزون بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده و برای سال جاری نیز پنج میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مجتمع مزبور تخصیص یافته است.

طهماسبی افزود: در مجموع برای تکمیل و به بهره برداری تمام بخش های مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان گرمه حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دیگر مورد نیاز است.  

وی با اشاره به این که این مجتمع در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: فضای اداری و آموزشی مجتمع فرهنگی وهنری گرمه با زیربنای هزار و ۵۰۰ مترمربع و  بخش آمفی تئاتر آن با ۷۰۰ متر مربع زیربنا در حال ساخت بوده و بر اساس برنامه قرار است بخش اداری آموزشی آن در بهمن ماه امسال افتتاح شود.

به گفته معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی وهنری شهرستان گرمه نیز در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز، تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

کد خبر 2449691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha