۵ تیر ۱۳۹۲، ۹:۵۴

از محل مصوبات سفر رهبري/

سه مجتمع فرهنگي ورزشي توسط كميته امداد خراسان شمالي احداث می شود

سه مجتمع فرهنگي ورزشي توسط كميته امداد خراسان شمالي احداث می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: به زودي ساخت سه مجتمع فرهنگي ورزشي از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان آغاز مي شود.

امان ا... حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس پیش بینی ها و برنامه ریزی های انجام شده، این مجتمع های فرهنگی ورزشی در شهرستانهای اسفراین، شیروان و فاروج و با اعتبار برآورد شده اولیه به مبلغ حدود 30 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از 66 درصد اعتبارات این پروژه ها از اعتبارات نهاد رهبری تامین می شود اظهار داشت: احداث اين مجتمع ها به محض تخصيص اعتبار مورد نیاز، اجرايي خواهد شد.

حسین پور در مورد نحوه تخصیص اعتبارات گفت: بر اساس مصوبات سفر مقام معظم رهبری و بر اساس پيش بيني انجام شده، مبلغ 20ميليارد ريال از اعتبار پروژه های مذکور در سال جاری و باقي مانده آن در سال 93 اختصاص خواهد یافت.

وی محل تامین اعتبارات این پروژه ها را، نهاد رهبري، کمیته امداد و وزارت رفاه عنوان کرد و گفت: سهم نهاد رهبری از مجموع این اعتبار 20 ميليارد ريال و سهم كميته امداد و وزارت رفاه هريك 5 ميليارد ريال تعیین شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام گسترش فضاهاي فرهنگي و ورزشي را در اولويت برنامه هاي اين نهاد دانست و گفت: متاسفانه در سطح استان كميته امداد فاقد فضاهاي فرهنگي ورزشي است.

وی اظهار امیدواری کرد که با احداث هر چه سريع تر اين پروژه ها،  نياز مددجویان و علاقمندان به ورزش و همچنین علاقمندان به حوزه های فرهنگی و هنری به ویژه مشتاقان به فعالیت های دینی و قرآنی برطرف شود.
 

کد خبر 2084134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha