۴ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۵۸

با ابلاغ اعتبارات سفر رهبری در سال 92/

600 واحد مسکن شهری برای نیازمندان کمیته امداد خراسان شمالی خریداری و یا احداث می شود

600 واحد مسکن شهری برای نیازمندان کمیته امداد خراسان شمالی خریداری و یا احداث می شود

بجنورد - مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: با ابلاغ اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در سال 92، خرید و ساخت 600 واحد مسکونی برای نیازمندان تحت پوشش این نهاد آغاز می شود.

امان الله حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مسكن همواره يكي از دغدغه هاي مددجويان و نيازمندان تحت حمایت این نهاد بوده و بر همین اساس در سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به خراسان شمالی دو مصوبه به رفع مشکل مسکن نیازمندان اختصاص یافت.

وی افزود: كمك به احداث و يا خريد 600 واحد مسكوني شهري وهمچنين احداث و تعمير 2100 باب واحد مسكوني  در قالب احداث سرويس بهداشتي و حمام با سرانه 10 ميليون ريال، به اجرای این دو مصوبه اختصاص یافته است.

وي تصریح کرد: اعتبارت مصوبه احداث يا خريد واحد هاي مسكوني شهري مربوط به سال 92 و 93 است که  به زودي و بعد از ابلاغ اعتبار آن، فاز اول اين پروژه ها آغاز مي شود.

مدير كل كميته امداد خراسان شمالي در خصوص مصوبه دوم احداث و تعمير 2100 باب واحد مسكوني گفت: اعتبارت فازاول اين پروژه در سال گذشته اختصاص يافت.

وی اظهار داشت: از محل اعتبارات این مصوبه در سال گذشته، 12 ميليارد و 600 ميليون ريال صرف مسكن مدجويان تحت حمايت اين نهاد شد و بيش از يك هزار و 61 خانواده نيازمند این استان از مزاياي اين مصوبه بهره مند شدند.

حسین پور افزود: طبق اين مصوبه 465 مورد تعميرات مسكن و 495 مورد ایجاد سرويس بهداشتي وحمام و 103 مورد سایر خدمات مسكن به افراد نيازمند ارايه شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: بهره مندی 706 خانوار نیازمند استان از نعمت گاز خانگی، با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 100 میلیون ریال از دیگر خدمات ارائه شده از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی، از سوی این نهاد بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در سفر سال گذشته رهبر انقلاب اسلامی به خراسان شمالی، بیش از 412 میلیارد ریال اعتبار در قالب 10 مصوبه شامل هزار و 320 پروژه در قالب 215 مصوبه، به منظور رفع مشکل نیازمندان و مددجویان این نهاد اختصاص یافت.

کد خبر 2061930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha