بجنورد- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی از جذب و استخدام ۱۳۵ نیروی انسانی برای بخش ها و شهرستان های محروم این استان خبر داد.

محمود دلپسند در گفتگو با خبرنگار مهر، از جذب ۱۳۵ نفر در بخش ها و شهرستان های محروم این استان خبر داد و افزود: استخدام افراد در راستای اقدامات قبلی جذب نیروی انسانی در دستگاه های خراسان شمالی بوده و بر اساس برنامه به زوی آگهی استخدام آنها در پرتال استانداری و رسانه های استانی منتشر می شود.

وی اضافه کرد: استخدام و جذب این تعداد نیروی انسانی در بخش ها و شهرستان های محروم استان صورت می گیرد و اولویت استخدام نیز با افراد بومی است.

دلپسند افزود: دولت یازدهم هر گونه استخدام و جذب نیروی جدید را ممنوع کرده اما خراسان شمالی به دنبال اجرا و احیای سهمیه استخدامی سال های قبل بود و با پیگیری های انجام شده موافقت کتبی برای انجام این آزمون استخدامی و جذب ۱۳۵ نفر از معاونت ریایست جمهوری اخذ شده است.

به گفته وی با اخذ مجوز جذب ۱۳۵ نفر برای استخدام در بخش ها و شهرستان های محروم خراسان شمالی، عملا تمام مجوزهای قبلی تکمیل شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با بیان این که بخشی از تاخیر در اجرای سهمیه استخدام استان به دلیل طولانی شدن فرآیند آگهی استخدام قبلی به جهت عدم تامین اعتبار بود، اضافه کرد: در این زمینه بخشی از نیروها انصراف داده و تعدادی از دستگاه های اجرایی نیز به دلیل نبود اعتبار، درج آگهی استخدام برای آنها در نظر گرفته نشد.