۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۹:۳۶

در جلسه ستاد هفته پژوهش و فناوري/

معاون استاندار خراسان شمالی خواستار توجه جدی دستگاه ها به امر پژوهش شد

معاون استاندار خراسان شمالی خواستار توجه جدی دستگاه ها به امر پژوهش شد

بجنورد- خبرگزاری مهر: معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري خراسان شمالي با تاکید بر جایگاه تحقیقات و پژوهش، خواستار توجه جدی دستگاه های اجرایی به این موضوع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود دلپسند چهارشنبه شب در جلسه ستاد هفته پژوهش و فناوری استان افزود: باید فضای پژوهشی در دستگاههای اجرایی و در بین نوجوانان و جوانان گسترش یافته و فراگیر شود.

وی با اشاره به اهمیت پژوهش و تحقیقات در تمامی عرصه ها تصریح کرد: ایده های خوب و پژوهش های با کیفیت می تواند قابلیت اجرایی و تجاری پیدا کند.

دلپسند با بیان اینکه نباید از ارائه ایدهای کوچک ترسید، بیان داشت: بسیاری از ایده های کوچک ایده های ارزشمندی هستند و بدون شک توجه به آن می تواند زمینه فراگیری پژوهش در بین جوانان و نوجوانان را فراهم کند.

وی تصریح کرد: پژوهش پروری و نخبه پروری از اهداف برگزاری نمایشگاهها پژوهش و فناوری است و زمینه تبادل تجربیات و رقابت بین پژوهشگران و نوآوران در این نمایشگاهها فراهم می شود.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري خراسان شمالي بر توجه دستگاهها و نهادهای اجرایی به نمایشگاههای پژوهش و فناوری اطلاعات تاکید کرد و گفت: مدیران تمامی نهادها باید برنامه های خاصی را برای حضور دانش آموزان و دانشجویان در این نمایشگاهها تدارک ببینند.

به گزارش خبرنگارمهر، ۲۵ آذر ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز پژوهش و هفته پایانی آذرماه نیز به عنوان هفته ملی پژوهش و فناوری نامگذاری شده است.

کد خبر 2420289

برچسب‌ها