۶ تیر ۱۴۰۳، ۳:۳۶

سعید جلیلی ساعاتی دیگر به شیراز سفر می‌کند

سعید جلیلی ساعاتی دیگر به شیراز سفر می‌کند

شیراز - رییس ستاد فجر حامیان سعید جلیلی در فارس گفت: در راستای سفرهای استانی، جلیلی نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری چهارشنبه به شیراز سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمّدنبی رودکی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی در خواست‌های مردمی مکرر، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در آخرین روز تبلیغات صبح چهارشنبه ۶ تیرماه جهت دیدار و گفت‌وگو با مردم استان فارس به شیراز سفر خواهد کرد.

رئیس ستاد فجر حامیان دکتر سعید جلیلی افزود: سعید جلیلی ساعت ۱۰ صبح در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) شیراز با اقشار مختلف مردم فارس دیدار عمومی خواهد داشت و در این جلسه خانواده معزز شهدا، روحانیت، اقشار و اصناف و گروه‌های سیاسی و کارگری مختلف حضور می‌یابند.

رودکی بیان کرد: سعید جلیلی بررسی‌های دقیق و کارشناسی جامعی در خصوص مشکلات و ظرفیت‌های فارس انجام داده و احترام ویژه‌ای برای پایتخت فرهنگ و هنر ایران قائل است.

مسئول ستاد فجر جلیلی گفت: نگاه جلیلی به فارس حقیقی و مبتنی بر ظرفیت‌ها و منابع فرهنگی و اجتماعی است و برای توسعه و حل مسائل این استان نگاه و اعتقاد ویژه دارد.

نبی رودکی با اشاره به اقبال عمومی به سمت جلیلی گفت: نظرسنجی‌های مردمی نشانگر اقبال و رغبت مردم به سوی جلیلی به عنوان تنها نامزد دارای برنامه راهبردی است و وی می‌تواند مسیر دولت شهید رئیسی را تداوم بخشد.

کد خبر 6148041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      6 2
      فقط دکتر جلیلی ادامه دهنده راه شهید رئیسی است
    • ناشناس ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      7 2
      ملت مصمم تر از دورهای قبل به صحنه خواهند امد
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      1 1
      خواهش میکنیم اجماع کنید چه جلیلی چه قالی باف فرق نداردبه نفع عاشقان جبهه انقلاب
    • ترابیان ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۶
      0 3
      جلیلی رای نمیاره وقتی قالیباف با آن همه سابقه اجرایی هست چرا جلیلی