۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۲

در کرمان؛

پزشکیان: همراه با مردم ایرانی سربلند خواهیم ساخت

پزشکیان: همراه با مردم ایرانی سربلند خواهیم ساخت

کرمان - مسعود پزشکیان با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: همراه با مردم، ایرانی سر بلند و سرافزار می سازیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شب سه شنبه در سالن فجر کرمان در جمع مردم کرمان حضور یافت.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با سلام بر آیت الله هاشمی رفسنجانی، سردارسلیمانی، شهید باهنر و مردم ایران و کرمان، همراه با شما، ایرانی سربلند در منطقه خواهیم ساخت.

وی افزود: باور من وصیت امام علی است و مشکل ما عمل نکردن به وصیت امام علی است که اگر عمل می‌کردیم این بلاها سرجامعه نمی‌آمد.

پزشکیان ادامه داد: چه کسی می‌تواند از حق مظلوم دفاع کند و در برابر قلدران بایستد، آن کسی که وابسته به قدرت و پول نباشد و پست و مقام آن را فریب ندهد.

وی ادامه داد: آنچه که ما می‌توانیم پیگیری کنیم حق و عدالت است. شما کرمانی‌ها و همه طوایفی که در اینجا زندگی می‌کنند بزرگان شما برای کشور افتخار آفریدند. هاشمی رفسنجانی کارهای بزرگی برای کشور کرد که باید قدردان آنها بود. ما آمده‌ایم این محرومیت جامعه را از بین ببریم و نگذاریم یک عده خاص هر کاری بخواهند انجام دهند و بگوید مردم اینگونه می‌خواهند.

وی گفت: حاکمان و مسئولان خدمتگزاران مردم هستند و مردم تصمیم می‌گیرند چه کسی باید بیاید و نیاید. مشارکت مردم مشت محکمی به دهان یاوه گویان خارجی است که ایران را در تضاد می‌خواهند.

وی ادامه داد: ما از هیچ کشوری ضعیف‌تر نیستیم، ما باید میدانی برای دختران، زنان و جوانان فراهم کنیم که در جامعه شکوفا شوند.

کد خبر 6147704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha