۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۶

شاهچراغی؛

آمار رسمی انتخابات پس از تأیید شورای نگهبان اعلام می‌شود

آمار رسمی انتخابات پس از تأیید شورای نگهبان اعلام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: آمار رسمی انتخابات پس از تأیید شورای نگهبان اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد تقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور و معاون سیاسی وزیر کشور در جمع خبرنگاران، گفت: بر اساس تصمیم ستاد انتخابات وزارت کشور تا ساعت ۱۰ شب، انتخابات تمدید شد و برابر قانون در صورتی که نیاز مجدد به تمدید باشد، توسط وزیر محترم کشور تصمیم گرفته خواهد شد.

وی افزود: آنچه که امروز شاهد آن بودیم گرمای بیش از حد هوا در بخش‌های زیادی از کشور بود، لذا ساعت ۵ تا ۵:۳۰ عصر به بعد حضور چشمگیر مردم را در پای صندوق‌های رأی داشتیم و انشالله امیدوارم همینطور که تا الان با صلابت و امنیت رأی مردم اخذ شده است این امر ادامه یابد و همانطور که قبلاً هم عرض کردم در ستاد وزارت کشور این است که این کار به بهترین شکل انجام بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: توافق شد اخباری که توسط نامزدهای مختلف، رؤسای و سخنگوی ستادها اعلام می‌شود، قابل استناد است و بقیه اخبار غیر رسمی قابل استناد نیست، لذا امیدوارم آنچه که از طریق ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام خواهد شد مبنایی برای مردم ما باشد.

وی تاکید کرد: آمار آرای خارج از کشور توسط وزارت خارجه اخذ شده و در اختیار ستاد وزارت کشور و ستاد انتخابات قرار می‌گیرد.

شاهچراغی گفت: پس از تجمیع و تأیید شورای نگهبان آمار رسمی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: برخی از نظرسنجی‌ها واقعی نیست و بنابر قانون تا ساعت ۱۱:۵۹ دقیقه امشب امکان اخذ رأی وجود دارد و نمی‌توان برای اخذ رأی وارد روز دیگر شد، مگر کسانی که داخل شعبات حضور دارند.

کد خبر 6151344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha