بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، پنج برنامه اصلی رئیس جمهور در استان بوشهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی صبح یکشنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر هفته‌ها است که پس از اعلام حضور رئیس جمهور در استان بوشهر، برای دیدار با رئیس جمهور لحظه شماری می‌کنند و در انتظار حضور دکتر روحانی هستند.

وی ادامه داد: ستادهای استقبال مردمی از رئیس جمهور نیز در نقاط مختلف استان بوشهر برپا شده است و فضای استان آماده حضور و میزبانی از رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در ادامه، پنح برنامه اصلی رئیس جمهور در استان بوشهر را تشریح کرد و خاطرنشان ساخت: هیئت دولت برنامه‌های مختلفی در نقاط مختلف استان بوشهر خواهند داشت.

وی به اولین برنامه رئیس جمهور در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: رئیس جمهور و هیات دولت صبح سه شنبه 23 دی وارد بوشهر می‌شوند و در نخستین برنامه ساعت 9 صبح در ورزشگاه شهید بهشتی با مردم دیدار می‌کند.

حقیقی در ادامه دیدار با نخبگان را به عنوان دومین برنامه سفر روحانی در استان بوشهر عنوان کرد و افزود: دیدار با سرمایه گذاران و شورای اداری و دیدار با خانواده شهدا نیز از دیگر برنامه‌های وی در این سفر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: نشست خبری و پاسخ به سوالات خبرنگاران آخرین برنامه رییس جمهور در سفر به بوشهر است.

وی افزود: همچنین چند بازدید از پروژه های مهم استان بوشهر نیز در این برنامه پیش بینی شده است.