۲۱ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۳۳

حقیقی مطرح کرد:

تشریح پنج برنامه اصلی دکتر روحانی در سفر به بوشهر

تشریح پنج برنامه اصلی دکتر روحانی در سفر به بوشهر

بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، پنج برنامه اصلی رئیس جمهور در استان بوشهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی صبح یکشنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر هفته‌ها است که پس از اعلام حضور رئیس جمهور در استان بوشهر، برای دیدار با رئیس جمهور لحظه شماری می‌کنند و در انتظار حضور دکتر روحانی هستند.

وی ادامه داد: ستادهای استقبال مردمی از رئیس جمهور نیز در نقاط مختلف استان بوشهر برپا شده است و فضای استان آماده حضور و میزبانی از رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در ادامه، پنح برنامه اصلی رئیس جمهور در استان بوشهر را تشریح کرد و خاطرنشان ساخت: هیئت دولت برنامه‌های مختلفی در نقاط مختلف استان بوشهر خواهند داشت.

وی به اولین برنامه رئیس جمهور در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: رئیس جمهور و هیات دولت صبح سه شنبه 23 دی وارد بوشهر می‌شوند و در نخستین برنامه ساعت 9 صبح در ورزشگاه شهید بهشتی با مردم دیدار می‌کند.

حقیقی در ادامه دیدار با نخبگان را به عنوان دومین برنامه سفر روحانی در استان بوشهر عنوان کرد و افزود: دیدار با سرمایه گذاران و شورای اداری و دیدار با خانواده شهدا نیز از دیگر برنامه‌های وی در این سفر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: نشست خبری و پاسخ به سوالات خبرنگاران آخرین برنامه رییس جمهور در سفر به بوشهر است.

وی افزود: همچنین چند بازدید از پروژه های مهم استان بوشهر نیز در این برنامه پیش بینی شده است.

کد خبر 2462404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha