اولین نشست از سلسله نشست‌های علمی «انقلاب اسلامی از نگاه نظریه پردازان غربی» امروز ۴ بهمن ماه در مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنرانی پروفسور رشید بن عیسی الجزایری با عنوان «بررسی و نقد نظریه پردازی غربی درباره انقلاب اسلامی» در اولین نشست از سلسله نشست‌های علمی گروه تاریخ اندیشه معاصر مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

نخستین نشست از سلسله نشست‌های علمی با موضوع «انقلاب اسلامی از نگاه نظریه پردازان غربی» امروز ۴ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اندیشه مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در این نشست علمی که با حضور جمعی از اندیشمندان، اساتید و دانش پژوهان مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود؛ پروفسور رشید بن عیسی الجزایری در سخنرانی خود به بررسی و نقد نظریه پردازی های غربی درباره انقلاب اسلامی خواهد پرداخت.

سلسله نشست‌های علمی با موضوع «انقلاب اسلامی از نگاه نظریه پردازان غربی»  همراه با  بررسی و نقد آن از تاریخ ۴ بهمن تا ۹ اسفند ۹۳ شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور جمعی از صاحبنظران، اساتید و دانش‌پژوهان مؤسسه امام خمینی(ره) در سالن اندیشه مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌گردد.