نشست «انقلاب اسلامی از نگاه نظریه پردازان غربی» برگزار می‌شود

نشست «انقلاب اسلامی از نگاه نظریه پردازان غربی» برگزار می‌شود

اولین نشست از سلسله نشست‌های علمی «انقلاب اسلامی از نگاه نظریه پردازان غربی» امروز ۴ بهمن ماه در مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنرانی پروفسور رشید بن عیسی الجزایری با عنوان «بررسی و نقد نظریه پردازی غربی درباره انقلاب اسلامی» در اولین نشست از سلسله نشست‌های علمی گروه تاریخ اندیشه معاصر مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

نخستین نشست از سلسله نشست‌های علمی با موضوع «انقلاب اسلامی از نگاه نظریه پردازان غربی» امروز ۴ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اندیشه مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

نشست 1

در این نشست علمی که با حضور جمعی از اندیشمندان، اساتید و دانش پژوهان مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود؛ پروفسور رشید بن عیسی الجزایری در سخنرانی خود به بررسی و نقد نظریه پردازی های غربی درباره انقلاب اسلامی خواهد پرداخت.

سلسله نشست‌های علمی با موضوع «انقلاب اسلامی از نگاه نظریه پردازان غربی»  همراه با  بررسی و نقد آن از تاریخ ۴ بهمن تا ۹ اسفند ۹۳ شنبه ها بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور جمعی از صاحبنظران، اساتید و دانش‌پژوهان مؤسسه امام خمینی(ره) در سالن اندیشه مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌گردد. 

کد خبر 2471921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha