«كوی نشاط» راديو ايران با پخش آيتم‌های طنز لحظات شادی را برای شنوندگان به ارمغان می‌آورد و این‌بار هم سراغ یک موضوع فوتبالی می‌رود.

امیر عباس اشرف مسئول دفتر برنامه‌های طنز رادیو ایران و تهیه‌کننده «کوی نشاط» درباره موضوع این هفته این برنامه به خبرنگار مهر گفت: علاوه بر ترانه‌های مفرح و شاد به مناسبت میلاد امام حسن عسگری (ع)، نمایش‌های طنز حمله به شام عروسی، قصه مهدکودک کوی نشاط، جاسم و کنترل خشم، خواستگاری معاون مدیرعامل از دختر مدیرعامل، ورود ننه جاسم به کوی نشاط، تماشای فیلم آخر شب آقای وصال و بخش سفارش از شما اجرا از ما، از جمله نمایش‌های این برنامه هستند.

وی افزود: در بخش فوتبالی این برنامه، آقای شهروندی می‌خواهد به داور استرالیایی بازی ایران و عراق، بنجامین ویلیامز حمله سایبری کند و انتقام کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران از این داور استرالیایی بگیرد.

امیرعباس اشرف همچنین درباره بخش حمله به شام عروسی گفت: این بخش داستان حمله حساب شده‌ای به شام عروسی است که شامل ترانه‌ای به خوانندگی اردشیر منظم و مهدی امین لاری است.

قربان نجفی، تورج نصر و اردشیر منظم از جمله بازیگران «کوی نشاط» هستند و علیرضا آزادگان‌مهر صدابرداری آن را انجام می‌دهد. کارگردانی برنامه بر عهده محمود صابری است و مجتبی تیموری آهنگساز آن است.

«کوی نشاط» پنجشنبه نهم بهمن از ساعت 9 صبح به تهیه‌کنندگی امیرعباس اشرف و نویسندگی شاهرخ باقری‌نژاد، زهرا ادارکی، ترانه سرایی لیلا حسین پور از رادیو ایران پخش می‌شود.