بجنورد - مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بارش باران شدید در محورهای این استان باعث لغزنده شدن جاده ها و کند شدن حرکت خودروها شد.

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هم اکنون بارش باران در کلیه محورهای مواصلاتی استان ادامه دارد افزود: تداوم این بارش ها در محور شهرستان فاروج با وزش باد شدید همراه بوده و این امر موجب کاهش دید رانندگان خودروها در این محور شده است.

وی تصریح کرد: بارش شدید باران در محور دوراهی دشت در مسیر جاده بجنورد به جنگل گلستان، نیز همراه با وزش باد شدیدی است که رانندگی در این محور را مختل کرده است.

مشتری اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی، بارش برف نیز از عصر امروز در خراسان شمالی آغاز می شود و لذا به رانندگان عبوری از محورهای این استان توصیه می شود نکات ایمنی را رعایت کنند.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ و چراغ مه شکن و دیگر لوازم ایمنی را برای تردد در محورها ضروری دانست و بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی تاکید کرد.

وی یادآور شد: کلیه رانندگانی که از محورهای این استان تردد می کنند، می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره های ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰ و ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان  تماس بگیرند.

برچسب‌ها