تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰

سِر کنت برانا قصد دارد در کمپانی تئاتر خود و در قالب یک فصل و با اجرای آثاری از جمله «رویای نیمه شب تابستان» ویلیام شکسپیر روی صحنه برود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، شوالیه تئاتری قصد دارد بار دیگر روی صحنه تئاتر حضور پیدا کند. سر کنت برانا که از چهره‌های مطرح تئاتر انگلستان و جهان است و پیش از این نیز با اجرای نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر نظیر «مکبث» و «هملت» و همچنین ساخت فیلم‌های سینمایی از آثار این نمایشنامه نویس شهیر انگلیسی شهرت بسزایی کسب کرده، این بار قصد حضور و اجرای اثری دیگر از شکسپیر با نام «رویای نیمه شب تابستان» را دارد.

کنت برانا در صحنه‌ای از اجرای نمایش «مکبث»

برانا به همراه شرکای خود قصد دارد تا در کمپانی تئاتر شخصی خود به مدت یک فصل به اجرای تئاتر بپردازد. این فصل تئاتری که از ماه اکتبر 2015 آغاز خواهد شد، سر کنت برانا علاوه بر اجرای نمایشنامه «رویای نیمه شب تابستان»، نمایشنامه‌ای اورجینال و جدید را به همراه یک نمایشنامه کلاسیک دیگر روی صحنه خواهد برد.

کنت برانا در صحنه‌ای از فیلم «هنری پنجم»

سر کنت برانا پیش از این برای بازی و کارگردانی نمایش «مکبث» در جشنواره بین‌المللی تئاتر منچستر چندین جایزه را از آن خود کرد و بازی او در نقش‌های «هملت» و «هنری پنجم» شهرت جهانی دارد.

مارتین اسکورسیزی قصد دارد به همراه سر کنت برانا فیلمی را بر اساس «مکبث» تولید کند.