بجنورد- رییس هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: همزمان با دهه فجر رقابت های پینگ پنگ قهرمانی استان در بخش های نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان برگزار می شود.

امان مراد افشین در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی به مناسبت دهه مبارک فجر، جمعه هفته جاری، هفدهم بهمن ماه یک دوره مسابقه تنیس روی میز در بخش جوانان و نوجوانان برگزار می کند.

وی با بیان این که مسابقات مزبور ساعت هشت صبح روز جمعه در محل سالن اختصاصی تنیس روی میز خراسان شمالی واقع در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد آغاز می شود، اضافه کرد: مسابقات به صورت تیمی و انفرادی بوده و بازیکنان متولد اول فرورین سال ۷۵ می توانند در این رقابت ها شرکت کنند.

به گفته افشین روش برگزاری مسابقات انفرادی(تک حذفی) و تیمی (دوره ای- حذفی) و به صورت سوئیت لینگ بوده و قرعه کشی رقابت ها نیز در همان روز برگزار می شود.

وی با اشاره به این که به همراه داشتن کارت شناسایی، بیمه، لباس و کفش ورزشی مناسب برای بازیکنان الزامی است، افزود: هزینه ورودی هر تیم ۳۰ هزار تومان است که پیش از آغاز مسابقه از سرپرست تیم ها دریافت می شود.

مسابقات تنیس روی میز ویژه بانوان شهرستان بجنورد

رییس هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات پینگ پنگ ویژه بانوان شهرستان بجنورد همزمان با دهه فجر، اظهار کرد: این مسابقات عصر شانزدهم بهمن به صورت انفردی در دو رده سنی آزاد و نونهالان برگزار می شود.

وی با بیان این که در رقابت های مزبور بازیکنان نونهال متولد سال ۱۳۸۰ به بعد می توانند حضور داشته باشند، اضافه کرد: این مسابقات نیز در محل سالن اختصاصی تنیس روی میز واقع در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد برگزار خواهد شد.

مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان خراسان شمالی

امان مراد افشین همچنین از برگزاری یک دوره مسابقه تنیس روی میز ویژه پیشکسوتان استان همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این رقابت ها جمعه هفته جاری در محل سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهید علیدخت برگزار می شود.

به گفته وی مسابقات مزبور به صورت انفرادی در دو رده سنی ۵۰ تا ۵۵ سال و ۵۵ سال به بالا به صورت انفرادی و دوره ای- حذفی بوده و قرعه کشی رقابت ها نیز در همان روز انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام هيئت تنيس روي ميز خراسان شمالي در حال حاضر حدود ۲۰۰ پينگ باز آقا و خانم به صورت رسمي و بيمه شده در شهرستان هاي مختلف این استان در رشته تنيس روي ميز فعال هستند.