۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۹:۰۱

نکویی:

مسابقات قهرمانی پینگ پنگ خراسان شمالی برگزار شد

مسابقات قهرمانی پینگ پنگ خراسان شمالی برگزار شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: رقابت های قهرمانی تنیس روی میز قهرمانی استان با شرکت تیم هایی از سراسر خراسان شمالی به میزبانی شهرستان مانه و سملقان برگزار شد.

ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: یک دوره رقابت های تنیس روی میز قهرمانی خراسان شمالی با شرکت 36 بازیکن از شهرستان های مختلف استان و تعدادی از بازیکنان استان های همجوار به میزبانی شهرستان مانه و سملقان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رقابت ها در دو بخش تیمی و انفرادی، با حضور 9 تیم به صورت دوره ای و حذفی به مدت دو روز در محل سالن پینگ پنگ آشخانه برگزار شد، افزود: در پایان مسابقات در رده بندی تیمی، تیم شایان اسپورت با ترکیب محمداصلمند، محمد حکیمی و شایان شرکت از بجنورد به مقام قهرمانی رسید.

نکویی اضافه کرد: تیم سردار شهید رستمی با ترکیب رامین شریعتی، معین پوراصغر و رضا افسری از مانه و سملقان در رده دوم ایستاد و تیم رخش سیکلت با ترکیب رسول سلیمی، امید سلیمانی و مهدی جمشیدی از بجنورد نیز در رده سوم ایستاد.

وی اظهار داشت: در رقابت های انفرادی نیز محمد اصلمند از خراسان رضوی به مقام قهرمانی رسید، رامین شریعتی از گلستان در رده دوم ایستاد و معین پوراصغر از گلستان و رسول سلیمی از خراسان شمالی به طور مشترک در مکان سوم جای گرفتند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات چهار بازیکن از استان های گلستان و خراسان رضوی به عنوان بازیکن مهمان شرکت داشتند، تصریح کرد: این بازیکنان از سطح بالایی از بازی برخوردار بودند و در رده بندی انفرادی و تیمی نیز مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
 

کد خبر 1814542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha