بجنورد- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: نفرات برتر مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، تواشیح (مدیحه سرایی) و همخوانی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در استان مشخص شدند.

حجت الاسلام سیف الله سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، تواشیح (مدیحه سرایی) و همخوانی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در خراسان شمالی به منظور انتخاب نمایندگان اعزامی به مرحله کشوری این مسابقات، اظهار داشت: در پایان این مسابقات بر اساس نظر هیئت داوران در رشته اذان در بخش بزرگسالان مصطفی امانی از اسفراین اول شد، رضا کریمی از بجنورد در رده دوم قرار گرفت و ابوالفضل قدرتی از اسفراین در جایگاه سوم ایستاد.

وی اضافه کرد: در رشته اذان در رده سنی شکوفه ها(زیر ۱۶ سال) نیز علیرضا زمزمی، حامد شیبانی فر و علی یاهویی هر سه از بجنورد به ترتیب اول تا سوم شدند.

حجت الاسلام سهرابی افزود: در رشته ابتهال نیز محمدرضا محمدی از بجنورد در رده نخست ایستاد، حمید رحمتی از بجنورد دوم شد و علی شکفته از اسفراین به مقام سوم دست یافت.

به گفته وی در رشته تواشیح و همخوانی نیز گروه تسنیم از اسفراین اول شد، انوارقدسیه (یک) از اسفراین در رده دوم ایستاد و انوارقدسیه (دو) از اسفراین سوم شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با بیان این که افراد و گروه برتر این مسابقات به عنوان نمایندگان استان به مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، تواشیح (مدیحه سرایی) و همخوانی قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه اعزام می شوند، اضافه کرد: مرحله کشوری این مسابقات با حضور برگزیدگان استان های مختلف پایان بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.