بجنورد - مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی نگهداری راههای کشور و خدمت رسانی به مسافران و زائران آستان قدس رضوی را نوعی عبادت دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر بدیعی مقدم صبح سه شنبه در دیدار با جمعی از راهداران این استان، ضمن تقدیر از کار و تلاش آنان در ایام تعطیلات نوروزی برای آنان آرزوی توفیق کرد.

وی اظهار داشت: نگهداری راههای كشور و خدمت به مسافران و زائران آستان قدس حضرت ثامن الحجج (ع) که از این استان عبور می کنند نوعی عبادت بوده و راهداران رسالت مهمی در این ماموریت بر عهده دارند.

بدیعی مقدم تصریح کرد: تمام پرسنل اداره کل راه و ترابری استان و به ویژه راهداران باید در رسیدن سیستم به این هدف از هیچ گونه تلاشی فروگذار نكنند.

وی افزود: همانطور كه در سال جدید لباس و پوشش خود را نو می كنیم باید در نو كردن دل های خود نیز اهتمامی جدی داشته و با تمام توان در خدمت رسانی به هموطنان تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در ایام تعطیلات نوروز امسال ۲۲ گروه راهداری به همراه ۲۵۵ نفر پرسنل، ۶۷ دستگاه گشت راهداری و ۱۹۸ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و سبک  در ۲۱ راهدارخانه این استان به فعالیت و خدمت رسانی به مسافران و زائرین آستان قدس رضوی مشغول هستند.