۱۵ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۲۰

آسفالت ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی در خراسان شمالی تعهد شده است

آسفالت ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی در خراسان شمالی تعهد شده است

بجنورد- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: طی سالهای ۹۳ و ۹۴ آسفالت ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

علی اصغر بدیعی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سال ۹۳ از ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی که برنامه آسفالت آن پیش بینی شد ه بود، ۱۵۰ کیلومتر آسفالت شد.

وی نبود قیر را یکی از علل تاخیر در اتمام برنامه پیش بینی شده آسفالت راههای روستایی استان عنوان کرد و گفت: متاسفانه قیر مورد نیاز برای آسفالت محورهای پیش بینی شده در سال ۹۳ دو ماه دیرتر از موعد مقرر به این استان تحویل شد.

بدیعی مقدم افزود: هم اکنون ۱۳۳ کیلومتر دیگر از راههای روستایی این استان در قالب ۲۲ محور روستایی آماده آسفالت است که به محض آماده شدن شرایط جوی، آسفالت آن آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد که با آسفالت این محورها شرایط مناسبی برای مردم و مسافران عبوری در طول ایام مختلف سال از جمله تعطیلات تابستانی فراهم شود.

وی تاکید کرد: با توجه به وجود جاذبه های فراوان گردشگری در روستاهای این استان، بهسازی و آسفالت این محورها در اولویت های برنامه کاری این اداره کل قرار گرفته است.

کد خبر 2526336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha