۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱

در ایام تعطیلات نوروزی/

۲۲ اکیپ راهداری در خراسان شمالی به مسافران خدمات دهی می کنند

۲۲ اکیپ راهداری در خراسان شمالی به مسافران خدمات دهی می کنند

بجنورد- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: همزمان با ایام تعطیلات نوروزی امسال ۲۲ گروه راهداری با استقرار در محورهای این استان به مسافران و زائران خدمات دهی می کنند.

علی اصغر بدیعی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این که طرح نوروزی راهداری در خراسان شمالی از بیست و پنج اسفندماه آغاز شده و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه دارد، اظهار کرد: در قالب این طرح ۲۲ اکیپ راهداری به مسافران و زائران خدمات ارائه می دهند.

وی با بیان این که در قالب این اکیپ ها در مجموع ۲۵۵ نفر از پرسنل اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در ایام نوروز برای برقراری امنیت در جاده ها و ارائه خدمات به مسافران همکاری دارند، افزود: همچنین در این ایام ۱۹۸ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و سبک برای برقراری امنیت در جاده های این استان در ایام طرح به کارگیری خواهند شد.

به گفته بدیعی مقدم افزون بر این هفت اکیپ تعمیرات نیز در جاده های اصلی این استان به منظور کمک و تعمیر ماشين آلاتي که دچار مشکل فنی شوند، فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین در ایام تعطیلات نوروزی امسال ۶۷ دستگاه گشت راهداری نیز در مسیر های تردد در خراسان شمالی در آماده باش هستند.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: ۲۱ راهدارخانه در این استان وجود دارد که تمامی این راهدارخانه ها در ایام تعطیلات به صورت آماده باش هستند.

گفتنی است، در خراسان شمالی افزون بر پنج هزار و ۶۳۱ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد که تمام راه های اصلی و فرعی آن آسفالت است.

همچنین در شهرستان های هشت گانه این استان در مجموع چهار هزار و ۶۲۴ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که تنها ۴۰ درصد از این راهها آسفالت و مابقی خاکی و شوسه هستند.

کد خبر 2521622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha