بجنورد- فرمانده پلیس راه خراسان شمالی گفت: در اثر تصادف دو خودروی پژو و پراید در محور جوزک شهرستان مانه و سملقان این استان دو نفر کشته و چهار نفر نیز زخمی شدند.

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روز جمعه در اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با یک دستگاه پراید در محور جوزک شهرستان مانه وسملقان در غرب خراسان شمالی متأسفانه دو نفر کشته و چهار  نفر هم مجروح شدند.

به گفته وی در این سانحه خودروی پژو بر اثر انحراف به چپ ناگهانی با یک دستگاه خودرو پراید به شدت برخورد کرد که در پی آن دو نفر از سرنشینان ۱۲ ساله و ۵۱ ساله پراید سواری پراید به علت شدت جراحات وارده ناشی از تصادف فوت و چهار نفر دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی یادآور شد: كارشناسان پلیس راه علت این حادثه را انحراف به چپ  راننده خودرو پژو ۴۰۵ نسبت به سواری پراید اعلام كردند.

به گزارش خبرنگار مهر، با مرگ این دو نفر در محور بجنورد- جنگل گلستان موسوم به جاده مرگ شمار کشته های رانندگی در این محور از ابتدای امسال به ۱۳ نفر افزایش یافت.

محور بجنورد به جنگل گلستان خطرناک ترین محور استان است که طی سال های گذشته همواره بیش از ۵۰ درصد تلفات جاده ای استان را به خود اختصاص داده است.