۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴

در محور اسفراین- سبزوار/

تصادف موتورسیکلت با وانت پیکان دو کشته بر جای گذاشت

تصادف موتورسیکلت با وانت پیکان دو کشته بر جای گذاشت

بجنورد- فرمانده پلیس راه خراسان شمالی گفت: تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی وانت پیکان در محور اسفراین- سبزوار سبب کشته شدن دو راکب موتورسیکلت شد.

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر از وقوع تصادف منجر به مرگ در جاده اسفراین- سبزوار خبر داد و افزود: برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی پیکان وانت در این محور سبب مرگ دو راکب موتورسیکلت شد.

وی اضافه کرد: در این سانحه مرگبار موتورسیکلت به دلیل عدم رعایت حق تقدم به شدت با وانت پیکان برخورد کرد و راکب موتورسیکلت به همراه یکی از سرنشینان آن به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

سرهنگ حسین زاده با بیان این که کارشناسان پلیس راه علت سانحه مزبور را ترکیبی از چند خطا تشخیص داده اند، اضافه کرد: در این حادثه بي مبالاتي از جانب راننده موتورسيکلت به علت عدم رعايت حق تقدم به ميزان ۵۰ درصد، بي احتياطي راننده وانت پيکان به علت تخطي از سرعت مطمئنه در تقاطع به ميزان ۲۵ درصد و عدم ايمن سازي و آشکار سازي توسط اداره راه و شهرسازي به استناد تبصره ماده ۱۴ به ميزان ۲۵ درصد به عنوان علت حادثه تعیین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام نهادهای متولی حدود ۴۰ درصد از تصادفات درون شهری و ۳۰ درصد از کل تصادفات رخ داده در خراسان شمالی مربوط به موتورسیکلت است.

کد خبر 2582220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha