۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۹:۳۲

رییس پلیس راه خراسان شمالی خبرداد:

جاده مرگ در محور بجنورد- جنگل گلستان بار دیگر قربانی گرفت

جاده مرگ در محور بجنورد- جنگل گلستان بار دیگر قربانی گرفت

بجنورد- رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: تصادف شب گذشته بین یک دستگاه پراید با خودرو پژو در محور بجنورد- جنگل گلستان سه کشته و زخمی بر جای گذاشت.

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع یک تصادف مرگبار دیگر در محور بجنورد- جنگل گلستان خبر داد و افزود: شب گذشته یک دستگاه خودرو پراید با یک خودرو پژو در محور بجنورد- جنگل گلستان در نزدیکی روستای چمن بید با یکدیگر تصادف کردند که در اثر این تصادف یک نفر کشته و دو نفر نیز مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه دو خودرو در يک کيلومتري چمن بيد به صورت رخ به رخ تصادف کردند، اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه علت اين حادثه را انحراف به چپ خودروي پژو اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده اضافه کرد: در این سانحه افزون بر کشته شدن یک نفر، دو سرنشین خودروی پراید نیز به شدت مصدوم شده و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند اما حال هر دوی آنها وخیم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محور بجنورد ـ جنگل گلستان در غرب استان خراسان شمالی به علت کم عرض و دو طرفه بودن یکی از پرحادثه ترین جاده های کشور به شمار می رود که به دلیل قرار گرفتن در حدفاصل دو قطب زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس و شمال کشور، سالانه میلیون ها مسافر از آن عبور می کنند.

تصادفات رانندگی و کشته های فراوان در این محور سبب شده تا به عنوان جاده مرگ مشهور شود اما با این حال پروژه احداث بزرگراه بجنورد ـ جنگل گلستان در این مسیر چندین سال است که در دست اجرا قرار دارد ولی به علت کمبود اعتبار اجرای آن به کندی پیش می رود.

کد خبر 2936741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha