بجنورد - معاون حمایت و سلامت كمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت اقساط معوقه خانوارهای روستایی نیازمند، توسط كمیته امداد این استان خبر داد.

حسن نعمتی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: این نهاد در سال گذشته اقساط معوقه ۸۵۴ خانوار روستایی نیازمند این استان را به مبلغ چهار میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال پرداخت کرد.

وی افزود: كمیته امداد خراسان شمالی همه ساله به منظور كمك به معیشت و تامین رفاه مددجویان تحت حمایت، اقدام به انجام فعالیت های مناسب از جمله بازپرداخت اقساط معوقه آنان می كند.

نعمتی با اشاره به پرداخت بیش از چهار میلیارد ریال اقساط معوقه خانوارهای روستایی نیازمند، تصریح کرد: این معوقات مربوط به وام های طرح بهسازی منازل روستاییان بوده است.

به گفته وی هم اكنون بیش از دو هزار و ۶۰۰ خانوار روستایی نیازمند این استان برای بازپرداخت اقساط خود با مشكل مواجه هستند.

این مقام مسئول در کمیته امداد خراسان شمالی از خیرین خواست تا با مشاركت و کمک های خیرخواهانه خود، به خانوارهای نیازمند روستایی برای بازپرداخت اقساط خود کمک کنند.

نعمتی با اشاره به اینكه كمیته امداد براساس اولویت بندی به ارائه تسهیلات طرح بهسازی و مقاوم سازی منزل مددجویان تحت حمایت می پردازد، گفت: افراد مستحق با اولویت های حمایتی، زنان سرپرست خانوار، بیماران خاص، ایتام، خانواده های دارای معلول و از كار افتاده و ... در اولویت ارائه این تسهیلات قرار دارند.