۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۸:۰۵

نعمتی:

۱۳۰۰ نفر از نیازمندان خراسان شمالی بیماری های صعب العلاج دارند

۱۳۰۰ نفر از نیازمندان خراسان شمالی بیماری های صعب العلاج دارند

بجنورد- معاون حمايت و سلامت خانواده کميته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: بیش از هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان این نهاد به بیماری های خاص و صعب العلاج مبتلا هستند.

حسن نعمتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این که هزار و ۳۴۰ نفر از مددجويان کميته امداد خراسان شمالی داراي بيماري خاص و صعب العلاج هستند، اظهار داشت: ۴۰ بيمار خاص و هزار و ۳۰۰ بيمار صعب العلاج تحت پوشش اين نهاد هستند.

وی اضافه کرد: نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی ۹۵ درصد از هزينه هاي درمان بيماران صعب العلاج و ۱۰۰ درصد هزينه هاي درمان بيماران خاص را پرداخت مي کند.

به گفته نعمتی طی سال گذشته ۱۸ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال اعتبار براي درمان بيماران خاص و صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد استان هزينه شده است.

وی یاد آور شد: هم اکنون هزار و ۸۰۰ خانوار به دلیل بیماری سرپرست تحت حمایت این نهاد قرار دارند که در طول سال از خدمات کمیته امداد از جمله خدمات درمانی این نهاد بهره مند می شوند.

نعمتی از نیکوکاران ومردم نیک اندیش استان خواست تا با اهدای کمک های نقدی وغیر نقدی به تسریع درمان این بیماران کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در استان ۹۱۱ هزار نفری خراسان شمالی ۱۲۰ هزار نفر از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند که از این تعداد ۸۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد بوده و به صورت مستقیم از خدمات این نهاد استفاده می کنند و ۴۰ هزار نفر نیز از اقشار آسیب پذیر بوده و به صورت موردی از کمک های کمیته امداد بهره مند می شوند.

کد خبر 2528798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha