۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵

از سوی کمیته امداد خراسان شمالی/

خانواده های نیازمند مددجو ازخدمات انشعاب و پروانه ساختمانی رایگان برخوردار شدند

خانواده های نیازمند مددجو ازخدمات انشعاب و پروانه ساختمانی رایگان برخوردار شدند

بجنورد - خبرگزاری مهر: معاون حمايت وسلامت خانواده كميته امداد خراسان شمالي گفت: در راستای کمک به وضعیت اقتصادی مددجویان نیازمند، بیش از 900 خانوار در این استان، انشعاب و پروانه ساختمانی رایگان دریافت کردند.

حسن نعمتي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این نهاد در تلاش است تا با کمک به خانواده های نیازمند تحت حمایت خود و افزایش سطح کیفی زندگی،  زمینه توانمند سازی آنان را فراهم کند.

وی کمک به دریافت انشعابات آب، برق و گاز 906 نفر از مددجویانی که به تازگی صاحب مسکن شده اند را در راستای تحقق این هدف اعلام کرد و گفت: تاکنون 239 خانوار انشعاب آب، 228 خانوار انشعاب برق و 239 خانوار از انشعاب گاز رایگان برخوردار شده اند.

نعمتی میانگین سرانه امتياز برق شهری را دو میلیون 500 هزار ریال، برق روستایی را 792 هزارریال و امتیاز انشعاب گاز را یک میلیون و 200 هزار ریال عنوان کرد و گفت: برای تامین هر انشعاب آب شهری حدود دو میلیون ریال و هر انشعاب روستایی 750 ریال هزینه شده است.

وی همچنین صدور حدود 200 پروانه ساختماني رايگان را از دیگر خدمات ارائه شده این نهاد به خانواده های نیازمند عنوان کرد.

وی اظهار امیدواری کردکه اجراي اين طرح بتواند در راستای تحقق اهداف كميته امداد، زمینه توانمندسازی خانواده های تحت حمایت این نهاد را فراهم و آنان را از گردونه حمایتی این نهاد خارج کند.

کد خبر 2156770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha