مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره نقش تن پوش تا پایان خرداد ماه سال جاری تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین جشنواره نقش تن پوش توسط جهاد دانشگاهی واحد هنر و با مشارکت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، دانشگاه هنر، دانشگاه شریعتی، دانشگاه علم وفرهنگ و دانشگاه علمی کاربردی با هدف رشد خلاقیت های فردی دانشجویان و هنرمندان، اسفند ماه سال ۹۳ فراخوان خود را منتشر کرده است.

فریبا آلادینی، دبیر این جشنواره اظهار کرد : در پی استقبال دانشجویان از این جشنواره، مهلت ارسال آثار تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

وی با اشاره به فراخوان این جشنواره، در مورد نحوه شرکت علاقمندان در این جشنواره ادامه داد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به وسیله پست همراه با فرم مشخصات ارسال یا به صورت حضوری به دبیر خانه جشنواره تحویل دهند. از میان آثار رسیده پس از بررسی و داوری سه نفر بعنوان نفرات برتر و شش نفر شایسته تقدیر انتخاب می گردد و همچنان  کلیه آثار عرضه شده پس از ارزیابی توسط هئیت داوران در نمایشگاهی در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.  

 و در مورد نحوه ی انتخاب و داوری جشنواره افزود: هییت د اوران متشکل گروه ۵ نفر از  افراد متخصص در زمینه پوشاک، چاپ  و طراحی پارچه که از مراکز مختلف دانشگاهی  و همچنین از بین تولید کنندگان  در این زمینه می باشند. و در مجموع ۱۰ جایزه به ارزش ۰۰۰/۰۰۰/۴۰ ریال، به برگزیدگان جشنواره تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  به سایت جشنواره به آدرس jdart.ir www.  و www.honar.jdfarhangi.ir مراجعه  یا با شماره تلفن ۶۶۹۶۴۳۷۰ تماس حاصل کنند.