بجنورد- هادی قوامی، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی برای دوره ای یک ساله به عنوان رييس مجمع نمايندگان خراسان شمالی در مجلس نهم انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه در نشست مجمع نمایندگان خراسان شمالی، هادي قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در چهارمين سال نمايندگي دوره نهم، به رياست اين مجمع برگزيده شد.

همچنین در این نشست هادي شوشتري، نماينده فاروج و قوچان و موسي الرضا ثروتي، نماينده شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه به عنوان نواب رييس اول و دوم مجمع انتخاب شدند.

افزون بر این در نشست مزبور عبدالرضا عزيزي، نماينده مردم شيروان در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنگو و قاسم جعفري، نماينده شهرستان هاي بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه به عنوان دبير مجمع نمايندگان استان خراسان شمالي در مجلس نهم برگزيده شدند.

در طول یک سال گذشته موسي الرضا ثروتي، نماينده شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرم رياست مجمع نماندگان خراسان شمالي در مجلس شوراي اسلامي را بر عهده داشت.

استان ۹۱۵ هزار نفري خراسان شمالي داراي چهار کرسي مستقل نمايندگي در مجلس شورای اسلامی بوده و يک کرسي نمايندگي اين استان نیز با خراسان رضوي مشترک است.