بجنورد- دبیر هیئت تنیس روی میز بجنورد گفت: نفرات برتر رقابت های پینگ پنگ رده سنی زیر ۱۸ سال مرکز خراسان شمالی در بخش آقایان معرفی شدند.

علیرضا نوایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روز جمعه مسابقات تنیس روی میز قهرمانی بجنورد، رده سنی زیر ۱۸ سال آقایان با شرکت پینگ پنگ بازانی از مناطق مختلف در محل سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد برگزار شد.

وی با بیان این که مسابقات مذکور به صورت انفرادی و با سرداوری سیدمحمد سیدی برگزار شد، اضافه کرد: در پایان این مسابقات رامین خاکشور با غلبه بر تمامی حریفان به مقام قهرمانی رسید.

نوایی افزود: همچنین پوریا راسخ به مقام دوم دست یافت و سجاد ندایی و متین ایمانی نیز عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.

دبیر هیئت تنیس روی میز بجنورد در ادامه با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی پینگ پنگ ویژه رده های سنی مختلف آقایان و بانوان در مرکز خراسان شمالی همزمان با فصل تابستان، اظهار کرد: این دوره ها با بهره گیری از مربیان مجرب در دو بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: علاقه مندان و ورزشکاران برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این دوره ها می توانند به دفتر هیئت تنیس روی میز شهرستان واقع در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام هيئت تنيس روي ميز خراسان شمالي در حال حاضر حدود ۲۰۰ پينگ باز آقا و خانم به صورت رسمي و بيمه شده در شهرستان هاي مختلف این استان در رشته تنيس روي ميز فعال هستند.