۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴

دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی:

نفرات برتر رقابت های پینگ پنگ جام رمضان بجنورد مشخص شدند

نفرات برتر رقابت های پینگ پنگ جام رمضان بجنورد مشخص شدند

بجنورد- دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: تیم ها و نفرات برتر رقابت های پینگ پنگ جام رمضان بجنورد در بخش بانوان معرفی شدند.

ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی خراسان شمالی، جام رمضان در دو بخش آقایان و بانوان، اظهار کرد: افزون بر این در سطح شهرستان ها نیز رقابت های قهرمانی پینگ پنگ جام رمضان با حضور تنیس بازان رده های سنی مختلف برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری رقابت های تنیس روی میز قهرمانی بجنورد در بخش بانوان، افزود: در پایان این مسابقات در بخش انفرادی مریم وحید به مقام قهرمانی رسید.

نکویی اضافه کرد: همچنین در این رقابت ها زهرا مرادیان نایب قهرمان شد و فاطمه محمدی و فاطمه وحید به صورت مشترک در رده سوم ایستادند.

دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی با بیان این که سرداور این مسابقات زیور بلاغی، از داوران و مربیان برتر کشور بود، اظهار کرد: رقابت های تنیس روی میز جام رمضان بجنورد در بخش بانوان با حضور بازیکنان برتر این رشته و در سطح بالایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام هيئت تنيس روي ميز خراسان شمالي در حال حاضر حدود ۲۰۰ پينگ باز آقا و خانم به صورت رسمي و بيمه شده در شهرستان هاي مختلف این استان در رشته تنيس روي ميز فعال هستند.

کد خبر 2859669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha