قم - رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم از کسب ۲۰ مدال کاروان حرم تا حرم شامل ورزشکاران معلول قم از جشنواره مهر رضوی خبر داد.

محمد پیروزمنش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کاروان حرم تا حرم ورزشکاران جانباز و معلول استان قم با درخشش در جشنواره بزرگ مهر رضوی در مشهد مقدس با کسب ۲۰ مدال به کار خود خاتمه داد.

وی افزود: ورزشکاران معلول قمی در این جشنواره در دو بخش مردان و زنان در ۴ رشته شنا، دو و میدانی، والیبال نشسته و تنیس روی میز در رده سنی زیر ۲۵ سال برابر حریفان به میدان رفتند و موفق شدند مدال‌های ارزشمندی برای ورزش قم کسب کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: مسابقات رشته شنا با درخشش حسین علیزاده برای قم همراه بود و وی توانست ۲ مدال طلا در دو ماده ۵۰ متر کرال و ۱۰۰ متر آزاد و یک مدال نقره در ماده ۵۰ متر آزاد و در مجموع سه مدال رنگارنگ را برای کاراوان ورزشی قم به ارمغان آورد.

پیروزمنش بیان کرد: دیگر شناگر استان قم محمد نوروزی بود که توانست در ۵۰ متر آزاد به مدال نقره دست پیدا کند و احمد خوش سخن و مجتبی خدایی در ماده‌های ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر کرال سینه به عنوان سومی و مدال برنز رسیدند.

وی عنوان کرد: کسب ۳ مدال طلا و یک نقره توسط تیم شنای بانوان استان قم به عنوان شاخص‌ترین نتیجه تیم جانبازان و معلولان قم در این مسابقات بود که ۲ مدال باارزش طلا توسط الهه وزیری نیا در ماده ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر آزاد بدست آمد و نسترن رضایی با کسب یک مدال طلا در ۱۰۰ متر آزاد و یک مدال نقره در ۵۰ متر آزاد دیگر مدال آور قم در این مسابقات بود.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تصریح کرد: زهرا علیخانی به ۲ مدال طلا در رشته دو و میدانی دست پیداکرد و خدیجه تجدد در ماده پرتاب وزنه به نایب قهرمانی و مدال نقره رسید و فاطمه عابدینی دیگر دو و میدانی کار نقره‌ای استان قم در بخش بانوان بود.

پیروزمنش افزود: در بخش مردان و در رشته دو و میدانی ایمان بشیریان در ماده پرتاب وزنه به عنوان نخست و مدال طلا دست یافت و سید رضا علوی راد در پرتاب نیزه طلای دیگر را برای کاروان اعزامی استان قم به ارمغان آورد و محمد رضایی و سیدرضا علوی راد در ماده ۱۰۰ متر ۲ مدال برنز را به جمع مدال‌های ورزشکاران استان قم افزودند.

وی افزود: در رقابت‌های تنیس روی میز جلال حسنی موفق به کسب مدال برنز و عنوان سومی شد و تیم والیبال نشسته قم نیز با شکست برابر خراسان رضوی در فینال، مقام دوم این جشنواره را در رشته والیبال نشسته به دست آورد.