۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۱۸

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان قم به مهر خبر داد:

کسب ۲۰ مدال توسط کاروان ورزشی حرم تا حرم از جشنواره مهر رضوی

کسب ۲۰ مدال توسط کاروان ورزشی حرم تا حرم از جشنواره مهر رضوی

قم - رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم از کسب ۲۰ مدال کاروان حرم تا حرم شامل ورزشکاران معلول قم از جشنواره مهر رضوی خبر داد.

محمد پیروزمنش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کاروان حرم تا حرم ورزشکاران جانباز و معلول استان قم با درخشش در جشنواره بزرگ مهر رضوی در مشهد مقدس با کسب ۲۰ مدال به کار خود خاتمه داد.

وی افزود: ورزشکاران معلول قمی در این جشنواره در دو بخش مردان و زنان در ۴ رشته شنا، دو و میدانی، والیبال نشسته و تنیس روی میز در رده سنی زیر ۲۵ سال برابر حریفان به میدان رفتند و موفق شدند مدال‌های ارزشمندی برای ورزش قم کسب کنند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: مسابقات رشته شنا با درخشش حسین علیزاده برای قم همراه بود و وی توانست ۲ مدال طلا در دو ماده ۵۰ متر کرال و ۱۰۰ متر آزاد و یک مدال نقره در ماده ۵۰ متر آزاد و در مجموع سه مدال رنگارنگ را برای کاراوان ورزشی قم به ارمغان آورد.

پیروزمنش بیان کرد: دیگر شناگر استان قم محمد نوروزی بود که توانست در ۵۰ متر آزاد به مدال نقره دست پیدا کند و احمد خوش سخن و مجتبی خدایی در ماده‌های ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر کرال سینه به عنوان سومی و مدال برنز رسیدند.

وی عنوان کرد: کسب ۳ مدال طلا و یک نقره توسط تیم شنای بانوان استان قم به عنوان شاخص‌ترین نتیجه تیم جانبازان و معلولان قم در این مسابقات بود که ۲ مدال باارزش طلا توسط الهه وزیری نیا در ماده ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر آزاد بدست آمد و نسترن رضایی با کسب یک مدال طلا در ۱۰۰ متر آزاد و یک مدال نقره در ۵۰ متر آزاد دیگر مدال آور قم در این مسابقات بود.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تصریح کرد: زهرا علیخانی به ۲ مدال طلا در رشته دو و میدانی دست پیداکرد و خدیجه تجدد در ماده پرتاب وزنه به نایب قهرمانی و مدال نقره رسید و فاطمه عابدینی دیگر دو و میدانی کار نقره‌ای استان قم در بخش بانوان بود.

پیروزمنش افزود: در بخش مردان و در رشته دو و میدانی ایمان بشیریان در ماده پرتاب وزنه به عنوان نخست و مدال طلا دست یافت و سید رضا علوی راد در پرتاب نیزه طلای دیگر را برای کاروان اعزامی استان قم به ارمغان آورد و محمد رضایی و سیدرضا علوی راد در ماده ۱۰۰ متر ۲ مدال برنز را به جمع مدال‌های ورزشکاران استان قم افزودند.

وی افزود: در رقابت‌های تنیس روی میز جلال حسنی موفق به کسب مدال برنز و عنوان سومی شد و تیم والیبال نشسته قم نیز با شکست برابر خراسان رضوی در فینال، مقام دوم این جشنواره را در رشته والیبال نشسته به دست آورد.

کد خبر 2886487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha