۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۳۷

مسوول خدمه خواهران حرم مطهر رضوی:

۶ زندانی توسط خدمه خواهر کفشداری حرم مطهر رضوی آزاد شدند

۶ زندانی توسط خدمه خواهر کفشداری حرم مطهر رضوی آزاد شدند

مشهد- مسوول خدمه خواهران حرم مطهر رضوی گفت: در اقدامی خداپسندانه، جمعی از خادمان خواهر حرم امام رضا (ع)، به مناسبت روز مباهله، ۶ زندانی با جرایم غیرعمد را از زندان تربت‌حیدریه آزاد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیده معصومه حسینی اظهار کرد: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ گذشت و صلح و همچنین کمک به نیازمندان و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، انجام شده است.

مسؤول خدمه خواهران حرم مطهر رضوی افزود: خادمان حرم مطهر رضوی همواره در تلاش‌اند تا با یاری نیکوکاران و خیرین، زمینه آزادی زندانیان نیازمند، به خصوص کسانی که به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه در زندان هستند را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز با کمک خدمه کفشداری فعال در اداره رواق‌های خواهران حرم مطهر، موفق به آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان، در زندان تربت حیدریه شدیم.

حسینی با اشاره به اینکه این زندانیان پس از آزادی به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند، گفت: امیدواریم این اقدام خداپسندانه الگویی برای سایر افراد جامعه باشد تا با کمک به نیازمندان و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، در ثواب و اجر این کار نیک سهیم شوند.

کد خبر 6153999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی میر IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
      3 0
      دمش گرم👌
    • مهر IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
      1 3
      خدایا این چه گونه است که کفش دار امام هشتم چنین گذشت میکند ولی ایا این از معجزات امام هشتممان نیست در فقر بخشندگی مهم است این ازمون امام هشتممان میباشد مقام رهبری خود تاکید بر گذشت دارند ولی کو گوش شنوا
    • بنده خدا IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
      1 1
      یا ثامن الحجج ، بحق موسی ابن جعفر همه ما رو از قید و بند نفس آزاد کن تا ، بتونیم درست تصمیم گیری کنیم و در انتخابات به ادامه دهنده راه شهید رئیسی رای بدیم که شاهد گرفتاری مردم نباشیم . قربون دست امام رضا که اینا رو نجات داد ، الهی آگاهانه زندگی کنیم و با اطاعت اهل بیت .
    • ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
      2 0
      خدا الهی خیرتون بده