۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۰

با حضور یگان‌های شمال‌غرب؛

مسابقات قرآنی ارتش در اردبیل برگزار شد

مسابقات قرآنی ارتش در اردبیل برگزار شد

اردبیل- فرمانده تیپ ۴۰ ارتش در اردبیل گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات نیروهای حاضر در یگان‌های شمال‌غرب کشور به میزبانی اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نباتی عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه این مسابقات در اردبیل، اظهار کرد: نیروهای توانمند ارتش در قالب یگان‌های حاضر در شمال‌غرب کشور در این دوره از مسابقات قرآن و احکام حاضر شده تا رقابتی را با همدیگر انجام دهند.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش در قالب یگان‌های شمال‌غرب به میزبان تیپ ۴۰ متحرک و هجومی گرد هم آمدند تا در این رقابت توانمندی خود را به رخ بکشند.

فرمانده تیپ ۴۰ ارتش در اردبیل گفت: ۲۲۰ نفر در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و احکام در این مسابقات حاضر شدند تا به مدت سه روز در کنار هم فضای معنوی و ارزشمندی را تجربه کنند.

نباتی افزود: نیروهای مسلح ما امروز در کنار آراستگی، توان نظامی و قدرت بازدارندگی، در عرصه معنوی نیز از سرآمدان جامعه هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در قالب تیپ ۴۰ نیروهای ارتش همواره افتخارآفرین مسابقات مختلف بودند و در این دوره از رقابت‌های قرآنی و معنوی نیز توانستند جایگاه برتر و ممتازی را به دست آورند.

نباتی اضافه کرد: در مدت سه روز تلاش کردیم تا فضای خوبی را برای خانواده‌ها و کارکنان نیروی زمینی ارتش در قالب یگان‌های حاضر در شمال‌غرب فراهم کنیم تا بتوانند شرایط مناسبی را در شهر دارالارشاد اردبیل که مزین به نام امام حسین (ع) و عاشقان ابوالفضل است، تجربه کنند.

فرمانده تیپ ۴۰ ارتش در اردبیل از قرآن به عنوان بزرگترین و مستحکم‌ترین ریسمان ارزشی و معنوی یاد کرد و ادامه داد: عمل به قرآن می‌تواند راهگشا و سعادت دنیوی و اخروی را به همراه داشته باشد.

کد خبر 6155998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha