مشهد- سرمربی تیم راه‌آهن تهران گفت: در حال حاضر تیم ما در جدول رده‌بندی پایین‌تر از پدیده است و برای فاصله گرفتن از قعر جدول نیازمند سه امتیاز بازی فردا هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار ظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی راه‌آهن تهران و پدیده مشهد در محل هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: بازی فردا به‌خصوص برای تیم راه‌آهن که در جدول رده‌بندی پایین‌تر از پدیده قرار دارد بازی حساسی است.

وی ادامه داد: در این بازی باید تلاش کنیم با پیروز شدن در برابر تیم پدیده در جدول رده‌بندی خود را به این تیم برسانیم و از پایین جدول فاصله بگیریم.

سرمربی گروه راه‌آهن تهران گفت: خوشبختانه بازیکنان ما باانرژی تمرین کرده‌اند و خیالم تا حدودی برای بازی فردا راحت است و این انرژی در بازیکنان مدیران باشگاه را به آینده تیم امیدوار خواهد کرد.

وی تیم پدیده مشهد را تیم خوبی دانست و تصریح کرد: امیدوارم فردا بازی زیبا و هدفمندی شاهد باشیم و به سه امتیاز این بازی دست‌یابیم.

تارتار در خصوص مصدومیت‌های تیم خود گفت: «حمیدرضا علی عسگر» و «میلاد محمدی» هنوز به جمع ما اضافه نشده‌اند و مشخص نیست که به این بازی به ما ملحق شوند.

وی خاطرنشان کرد: مهرداد محمدی که از مصدومان ما در بازی‌های قبل بود روز گذشته به تیم اضافه شد و زیر نظر کادر فنی تیم تمرینات خود را انجام داد.

سرمربی تیم راه‌آهن تهران مصدومیت محسن ایران‌نژاد را به دلیل نبود در تمرینات بدن‌سازی دانست و بیان کرد: این قبیل مصدومیت‌ها در دنیا شایع است و این اتفاق برای خیلی از بازیکنان می‌افتد اما اصلی‌ترین دلیل پیش آمدن آن منظم نبودن تمرینات پیش از فصل است.

وی استراحت ناکافی، تغذیه نامناسب، امکانات محدود باشگاه‌ها و عدم تمرینات بدن‌سازی را ازجمله مشکلاتی دانست که برای همه بازیکنان در تمام دنیا رخ می‌دهد و ادامه داد: محدودیت‌های باشگاهی در ایران به نسبت کشورهای خارجی بازیکن را بیشتر دچار آسیب می‌کند چراکه محدودیت باشگاه‌ها در ایران زیاد است.