۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۲۷

سرمربی تیم راه‌آهن تهران:

برای فاصله از قعر جدول نیازمند سه امتیاز بازی با پدیده هستیم

برای فاصله از قعر جدول نیازمند سه امتیاز بازی با پدیده هستیم

مشهد- سرمربی تیم راه‌آهن تهران گفت: در حال حاضر تیم ما در جدول رده‌بندی پایین‌تر از پدیده است و برای فاصله گرفتن از قعر جدول نیازمند سه امتیاز بازی فردا هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار ظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی راه‌آهن تهران و پدیده مشهد در محل هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: بازی فردا به‌خصوص برای تیم راه‌آهن که در جدول رده‌بندی پایین‌تر از پدیده قرار دارد بازی حساسی است.

وی ادامه داد: در این بازی باید تلاش کنیم با پیروز شدن در برابر تیم پدیده در جدول رده‌بندی خود را به این تیم برسانیم و از پایین جدول فاصله بگیریم.

سرمربی گروه راه‌آهن تهران گفت: خوشبختانه بازیکنان ما باانرژی تمرین کرده‌اند و خیالم تا حدودی برای بازی فردا راحت است و این انرژی در بازیکنان مدیران باشگاه را به آینده تیم امیدوار خواهد کرد.

وی تیم پدیده مشهد را تیم خوبی دانست و تصریح کرد: امیدوارم فردا بازی زیبا و هدفمندی شاهد باشیم و به سه امتیاز این بازی دست‌یابیم.

تارتار در خصوص مصدومیت‌های تیم خود گفت: «حمیدرضا علی عسگر» و «میلاد محمدی» هنوز به جمع ما اضافه نشده‌اند و مشخص نیست که به این بازی به ما ملحق شوند.

وی خاطرنشان کرد: مهرداد محمدی که از مصدومان ما در بازی‌های قبل بود روز گذشته به تیم اضافه شد و زیر نظر کادر فنی تیم تمرینات خود را انجام داد.

سرمربی تیم راه‌آهن تهران مصدومیت محسن ایران‌نژاد را به دلیل نبود در تمرینات بدن‌سازی دانست و بیان کرد: این قبیل مصدومیت‌ها در دنیا شایع است و این اتفاق برای خیلی از بازیکنان می‌افتد اما اصلی‌ترین دلیل پیش آمدن آن منظم نبودن تمرینات پیش از فصل است.

وی استراحت ناکافی، تغذیه نامناسب، امکانات محدود باشگاه‌ها و عدم تمرینات بدن‌سازی را ازجمله مشکلاتی دانست که برای همه بازیکنان در تمام دنیا رخ می‌دهد و ادامه داد: محدودیت‌های باشگاهی در ایران به نسبت کشورهای خارجی بازیکن را بیشتر دچار آسیب می‌کند چراکه محدودیت باشگاه‌ها در ایران زیاد است.

 

کد خبر 2972411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha