در پی درگذشت استاد گرانقدر قرائت قرآن کریم، استاد «ابوالفضل علامی»، مدرس و داور بین المللی قرآن کشورمان، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به نمایندگی از مؤسسات مردم نهاد قرآنی پیام تسلیتی صادر نمود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درگذشت استاد گرانقدر قرائت قرآن کریم، مدرس و داور بین المللی قرآن کشورمان، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و ان الیه الراجعون

ضایعه درگذشت جانسوز و حزن انگیز استاد ابوالفضل علامی، معلم بزرگ قرآن کریم که عمر پربرکت خود را در راستای ترویج مفاهیم عالیه قرآن کریم و اهل بیت(ع) صرف و شاگردان بسیاری را در این مکتب تربیت نمود، موجبات حزن و اندوه فراوان همه جامعه قرآنی و خادمان قرآن و عترت(ع) گردید.

اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور نیز به نمایندگی از تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی سراسر ایران اسلامی، فقدان این معلم اخلاق و به واقع اخلاق قرآنی را تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای ایشان درخواست علو درجات را دارد.

امید است خداوند متعال ایشان را که مقارن با ایام حزن اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است با مقتدایش سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) محضور فرمایند.

گفتنی است، این استاد گرانقدر، شب گذشته و پس از پایان جلسه قرآنی خود، بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

مراسم تشییع آن مرحوم، از ساعت ۹:۳۰ صبح چهارشنبه ۱۸ آذرماه از مقابل مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت گلزار شهداء قم برگزار می شود.