۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۵

پیام تسلیت اتحادیه تشکلهای قرآنی درپی درگذشت استاد ابوالفضل علامی

پیام تسلیت اتحادیه تشکلهای قرآنی درپی درگذشت استاد ابوالفضل علامی

در پی درگذشت استاد گرانقدر قرائت قرآن کریم، استاد «ابوالفضل علامی»، مدرس و داور بین المللی قرآن کشورمان، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به نمایندگی از مؤسسات مردم نهاد قرآنی پیام تسلیتی صادر نمود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی درگذشت استاد گرانقدر قرائت قرآن کریم، مدرس و داور بین المللی قرآن کشورمان، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و ان الیه الراجعون

ضایعه درگذشت جانسوز و حزن انگیز استاد ابوالفضل علامی، معلم بزرگ قرآن کریم که عمر پربرکت خود را در راستای ترویج مفاهیم عالیه قرآن کریم و اهل بیت(ع) صرف و شاگردان بسیاری را در این مکتب تربیت نمود، موجبات حزن و اندوه فراوان همه جامعه قرآنی و خادمان قرآن و عترت(ع) گردید.

اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور نیز به نمایندگی از تشکل‌ها و مؤسسات قرآنی سراسر ایران اسلامی، فقدان این معلم اخلاق و به واقع اخلاق قرآنی را تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای ایشان درخواست علو درجات را دارد.

امید است خداوند متعال ایشان را که مقارن با ایام حزن اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است با مقتدایش سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) محضور فرمایند.

گفتنی است، این استاد گرانقدر، شب گذشته و پس از پایان جلسه قرآنی خود، بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

مراسم تشییع آن مرحوم، از ساعت ۹:۳۰ صبح چهارشنبه ۱۸ آذرماه از مقابل مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت گلزار شهداء قم برگزار می شود.

کد خبر 2994699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha