بجنورد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مهلت ارسال آثار مسابقه طراحی پوستر«حماسه جاوید» در این استان به مناسبت حماسه ۹ دی، تا پایان آذرماه جاری تمدید شد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهرافزود: حماسه ۹ دی حرکتی انقلابی در برابر یک جنگ روانی و حرکتی خودجوش ومتفاوت ازسوی مردم ولایت مدار کشور بود.

وی گفت: حماسه ۹ دی، خروش انقلابی ملت ایران در برابر آشوب‌گرانی بود که امنیت کشور را تهدید می‌کردند.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت ۹ دی افزود: برگزاری مسابقه طراحی پوستر «حماسه جاوید» از مهم ترین برنامه‌های این نهاد است.

وی گفت: به منظور استقبال شهروندان از این مسابقه مهلت ارسال آثار تا پایان آذرماه جاری تمدید شد.

حجت الاسلام سالاری اظهار کرد: بصیرت عاشورایی، پیوند ناگسستنی امت و ولایت، حضور آگاهانه مردم در برابر فتنه سال ۸۸ و لحظه شناسی از محورهای این مسابقه به شمار می رود.

وی گفت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را به آدرس بجنورد - بلوار استقلال شمالی- نبش استقلال ۲۳ پلاک ۹۳ دبیرخانه ستاد یوم الله ۹ دی و یا به آدرس  nkh.shora@gmail.com ارسال کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نقش رسانه ها در تبیین حماسه ۹دی و حضور پرشور مردم در انتخابات را مهم دانست و گفت: رسانه ها در تمام مراسمات ملی و انقلابی نقش خود را در روایتگری حضور حماسی مردم در عرصه های مختلف به خوبی ایفا می کنند.