۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مهلت ارسال آثار مسابقه طراحی پوستر«حماسه جاوید» تمدید شد

مهلت ارسال آثار مسابقه طراحی پوستر«حماسه جاوید» تمدید شد

بجنورد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مهلت ارسال آثار مسابقه طراحی پوستر«حماسه جاوید» در این استان به مناسبت حماسه ۹ دی، تا پایان آذرماه جاری تمدید شد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهرافزود: حماسه ۹ دی حرکتی انقلابی در برابر یک جنگ روانی و حرکتی خودجوش ومتفاوت ازسوی مردم ولایت مدار کشور بود.

وی گفت: حماسه ۹ دی، خروش انقلابی ملت ایران در برابر آشوب‌گرانی بود که امنیت کشور را تهدید می‌کردند.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت ۹ دی افزود: برگزاری مسابقه طراحی پوستر «حماسه جاوید» از مهم ترین برنامه‌های این نهاد است.

وی گفت: به منظور استقبال شهروندان از این مسابقه مهلت ارسال آثار تا پایان آذرماه جاری تمدید شد.

حجت الاسلام سالاری اظهار کرد: بصیرت عاشورایی، پیوند ناگسستنی امت و ولایت، حضور آگاهانه مردم در برابر فتنه سال ۸۸ و لحظه شناسی از محورهای این مسابقه به شمار می رود.

وی گفت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را به آدرس بجنورد - بلوار استقلال شمالی- نبش استقلال ۲۳ پلاک ۹۳ دبیرخانه ستاد یوم الله ۹ دی و یا به آدرس  nkh.shora@gmail.com ارسال کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نقش رسانه ها در تبیین حماسه ۹دی و حضور پرشور مردم در انتخابات را مهم دانست و گفت: رسانه ها در تمام مراسمات ملی و انقلابی نقش خود را در روایتگری حضور حماسی مردم در عرصه های مختلف به خوبی ایفا می کنند.

کد خبر 2997728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha