۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۲۱

حجت الاسلام سالاری مطرح کرد:

لزوم مشارکت بیشتر دستگاههای اجرایی در برنامه های ارتحال امام(ره)

لزوم مشارکت بیشتر دستگاههای اجرایی در برنامه های ارتحال امام(ره)

بجنورد- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از دستگاه های اجرايی استان خواست تا در برگزاری برنامه های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) مشاركت بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه های ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد ماه در خراسان شمالی، اظهار کرد: امروز كشور ما اقتدار، امنیت و آرامش خود را از برکت انقلاب دارد.

وی با اشاره به اینكه خط امام(ره) به عنوان ملاك و سیره مردم در جامعه قرار دارد، افزود: امام خمینی(ره) به معنای ایستادگی در برابر ظالم بوده و همچنین تبلور كامل امام خمینی(ره) در مقام معظم رهبری است.

این مسئول با بیان اینكه تضعیف مقام معظم رهبری به هر شكل تضعیف خط امام خمینی(ره) است اظهار داشت: حمایت از ولایت فقیه حمایت از اصل دین و حقیقت است.

وی با اشاره به تقارن مراسم ارتحال امام(ره) و نیمه شعبان گفت: این زمان بهترین فرصت برای پیوند ولایت و امامت است تا حقیقت انقلاب را بهتر به مردم ارائه داد.

حجت الاسلام سالاری تاكید كرد: امسال با توجه به برگزاری انتخابات، اجازه بهره برداری و سوءاستفاده سیاسی از برنامه های انقلابی و مناسبی را به هیچ کدام از جناح ها و جریان های سیاسی نمی دهیم.

رئیس دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خطاب به كمیته های این ستاد گفت: هر كمیته بنابر وظایف تعیین شده با تشكیل جلسات تا پایان هفته جاری برنامه های خود را برای تصویب به ستاد گرامیداشت حضرت امام خمینی(ره) در خراسان شمالی ارائه دهد.

وی همچنین از دستگاه های اجرایی استان خواست تا در برگزاری برنامه های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) مشاركت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 2566527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha