بجنورد - مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به وضعیت هوای استان و احتمال بارش برف از رانندگان خواست، تا با احتیاط بیشتری در محورهای این استان رانندگی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مشتری درگفتگو با خبرنگار مهرافزود: براساس اعلام سازمان هواشناسی هوای امروز استان هم اینک ابری است، که با افزایش ابر طی ساعت‌های آینده، احتمال بارش برف و باران وجود دارد.

وی اظهار کرد: وضعیت راه‌های استان می‌طلبد تا رانندگانی که از محورهای این استان تردد می‌کنند، ضمن همراه داشتن وسایل ایمنی و زنجیر چرخ با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

مشتری افزود: براساس اعلام سازمان هواشناسی خراسان شمالی با ورود سامانه بارشی از ظهر امروز، افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش باران و برف در نقاط مختلف این استان، پیش بینی شده است.

به گفته وی هم اکنون کلیه محورهای خراسان شمالی باز و تردد در تمامی این محورها جریان دارد.

مدیرراهداری اداره کل راه و شهرسازی خرساان شمالی به رانندگان توصیه کرد که با حفظ فاصله طولی خود با خودروی جلویی، سرعت خود را حفظ کنند.

وی همچنین از تمامی رانندگان خواست تا قبل ازحرکت، به منظور اطلاع و آگاهی از وضعیت راه‌ها، از طریق شماره ارتباطی ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ مرکز مدیریت راه‌های استان و شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور، از آخرین وضعیت مسیر خود مطلع شوند.