مراسم اهدای جوایز برگزیدگان بخش طراحی اولین جشنواره مد و لباس دانشجویی «دیبا»، هفتم دی ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جشنواره ملی دانشجویی مد و لباس زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با محوریت پوشاک بر‌تر اسلامی و با هدف ایجاد فضای تعامل فرهنگی اسلامی و هدفمند نمودن اندیشه‌های نو در راستای تحقق اهداف جامعه ایرانی و سوق دادن دانشجویان به طراحی آثار مبتنی با اصول و آموزه‌های اسلامی و شناخت مباحث علمی جدید در زمینه طراحی پوشش اسلامی در کشور، توسط  دانشکده فنی حرفه‌ای دختران تهران «دکترشریعتی» با همکاری جهاد دانشگاهی هنر برگزار می گردد.

مراسم افتتاحیه این جشنواره یکم دی ماه در دانشکده دکتر شریعتی از ساعت ۹ الی ۱۲ در سالن محراب(فازیک) برگزار شده و مراسم اختتامیه نیز صبح روز هفتم دی ماه در موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی، جنب بوستان لاله برگزار خواهد شد.

بخش طراحی جشنواره مد و لباس دانشجویی موسوم به «دیبا» به دبیری الهام زایجانی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هنر برگزارمی شود و در آن آثار طراحی شده دانشجویانی از سراسر کشور به رقابت می پردازند.