برنامه «توقف ممنوع» شبکه پنج و سومین یادواره شهدای قرآنی شبکه قرآن امروز روی آنتن می‌روند و «نقد۴» ۱۰ دی ماه با حضور خسرو سینایی از شبکه چهار پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «توقف ممنوع» با حضور کارشناسان مرکز آمار و شورای شهر تهران روی آنتن می رود.

این برنامه چهارشنبه ۹ دی روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. عادل آذر رئیس مرکز آمار ایران و مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران مهمان این برنامه خواهد بود تا با محمد دلاوری مجری برنامه در رابطه با تعمیم نادرست و خطای در تشخیص به بحث و گفتگو بپردازند.

«توقف ممنوع» برنامه ای چالشی در حوزه اقتصاد و فرهنگ اقتصادی است که با تولید آیتم‌های مختلف بنا دارد در این برنامه به موضوع «تعمیم نادرست و خطای در تشخیص»  بپردازد.

اجرای این برنامه را محمد دلاوری و تهیه کنندگی آن را پیام تیرانداز به عهده دارد. «توقف ممنوع»  امروز چهارشنبه ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه پنج می رود.

خسرو سینمایی به تلویزیون می رود

خسرو سینایی کارگردان فیلم سینمایی «جزیره رنگین» پنجشنبه ۱۰ دی ماه به شبکه چهار سیما می رود.

فیلم سینمایی «جزیره رنگین» که در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران شده قرار است در بخش دوم برنامه «نقد۴» که ساعت ۲۳ پنجشنبه ۱۰ دی از شبکه چهار سیما پخش می شود مورد بحث قرار گیرد.

علیرضا شجاع نوری مجری و کارشناس برنامه به صورت زنده با خسرو سینایی گفتگو می کند. سینایی همچنین در این برنامه درباره مدرسه ملی سینما سخن می گوید.

فیلم سینمایی «جزیره رنگین» به کارگردانی خسرو سینایی و با حضور مهدی احمدی، عبدالرسول دریاپیما، طیبه دهقان منشادی، محمد سلامتی، نرگس هرمزی ساخته شده است.

پخش زنده سومین یادواره شهدای قرآنی

سومین یادواره شهدای قرآنی با نام «سوره های سرخ» امروز به صورت زنده و مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش می شود.

سومین یادواره شهدای قرآنی تحت عنوان «سوره های سرخ» که قرار است امروز ۹ دی ماه در فرهنگسرای بهمن برگزار شود به صورت زنده و مستقیم روی آنتن شبکه قرآن سیما می رود.

پخش زنده این برنامه از ساعت ۱۴ آغاز و تا ۱۷ ادامه خواهد داشت.